کارواش سرشلنگی چیست؟

بازدید: 325 بازدید
کارواش سرشلنگی چیست ؟

با خرید کارواش سرشلنگی،دیگه لازم نیست هزینه های بالای کارواش رو بدی!!!

کارواش سرشلنگی چیست؟

کارواش سرشلنگی چیست؟

کارواش سرشلنگی یک قطعه نسبتاً کوچک و کاربردی است که به سرِ شلنگ متصل میشه.این محصول با طراحی خاصی که داره،فشار آب رو به حالت های مختلف تغییر میده.کارواش سرشلنگی با نام های دیگه ای از قبیل نازل کارواش سرشلنگ،نازل کارواش،سری ابپاش و … در بازار شناخته میشود.

ممکن است برای شما هم در زمان شست و شوی وسایل خانه اتفاق افتاده باشد که با مشکل قدرت و فشار کم آب خروجی رو به رو شده باشید ، به این صورت که این مشکل ممکن است باعث کامل نشدن شست و شوی وسایل و در نتیجه کثیف ماندن وسیله مد نظر می شود. کارواش سرشلنگی یک وسیله ای می باشد که بعد از متصل شدن به شلنگ ، امکان قدرت کافی و تغییر نوع پخش آب را به شلنگ اضافه خواهد کرد.

به طور معمول از این محصول برای تمیز کردن حمام ، بالکن ، آشپزخانه ، ایوان ، راهرو ، فرش ، آبیاری باغ ، شستن ماشین ها ، چمن زار ، چمن ها ، گل‌ها و خیلی موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

کارواش سرشلنگی چیست؟

خرید از فروشگاه پژان

راه چاره چیست؟که هم بتونیم از مضرات کارواش و هزینه ی بالای آن درو باشیم و ماشینمان تمیز و درو از آلودگی باشد؟ما به شما پیشنهاد می کنیم با خرید کارواش سرشلنگی پک کامل از فروشگاه پژان خودتان را از رفتن به کارواش رهایی دهید.با این محصول بی نظیر دیگر خودتان در منزل یا هرجایی که دوست داشته باشید کارواش دارید.

صرفه جویی در زمان و هزینه

شستشوی دستی ماشین،برای اکثر افراد کار خسته کننده ای هست.این کار زمان زیادی رو هم لازم داره که معمولاً همه ی افراد وقتش رو ندارن.اگر هم بخواهید هربار ماشینتون رو به کارواش ببرید،مسلماً هم هزینه بالایی باید پرداخت کنید هم زمانتون رو هم صرف این کار می کنید.با کارواش سرشلنگی پک کامل هم در هزینه و هم در زمان صرفه جویی کنید.

شستشوی دقیق

با استفاده از کارواش سرشلنگی پک کامل،دیگه مجبور نیستید ماشینتون رو با روش های سنتی شستشو دهید.نظافت کردن اتومبیل با این وسیله به اندازه ی شستشوی دستی،سخت و زمان بر نیست،و ماشینتون در حد کارواش تمیز و براق میکند و مهم از همه اینکه نیازی نیست هربار هزینه ای پرداخت کنید.

افزایش عمر مفید خودرو

با شستشوی منظم و دقیق خودرو با کارواش سرشلنگی پک کامل،عمر مفید خودرو شما نیز افزایش می یابد.چرا که این روش شستشوی خودرو،به شما اجازه می دهد تا آلودگی های شدیدی که ممکن است روی خودروتان باشد خلاص شوید و خودروتان را به طور کامل تمیز کنید.

جنس ساخت کارواش سرشلنگی پک کامل

جنس بدنه کارواش سرشلنگی 4 تکه پک کامل برنجی درجه عالی و آلیاژ الومینیوم می باشد که جهت جلوگیری از نشت و زنگ زدگی کاربرد بالایی دارد و گزینه خیلی مناسبی میباشد.

کارواش سرشلنگی چیست؟

حالت های گوناگون کارواش

جهت شستشوی مکان های گوناگون همانند شست و شوی ماشین،پیاده رو،حیاط،خانه و باغچه هر جای دیگری حالت های متعددی برای خروج آب دارد.

ویژگی های نازل کارواش دستی :

  1. جنس بدنه: آلیاژ برنج با کیفیت بالا
  2. اتصال: برنجی درجه بالا
  3. حالت های آب: متعدد
  4. قابلیت تغییر حالت ها به صورت انتخابی
  5. مقاومت در برابر زنگ زدگی
  6. صرفه جویی در مصرف آب
  7. افزایش فشار آب

حالت های مختلف نازل کارواش مدل سرشلنگی :

  • حالت حمام: برای آبیاری گلها و گیاهان
  • حالت آبپاش: برای شست و شوی ماشین و سایر وسایل
  • حالت جت: برای تمیز کردن سطوح سخت و کثیف

اقلام موجود در بسته:

یک عدد نگهدارنده شلنگ روی شیر آب

دو عدد کوپلینگ برای دو طرف کارواش فشار قوی

نظافت آلودگی، شست و شوی اتومبیل، شستشوی نمای ساختمان، گردوغبار و گل و لای از فعالیت هایی است که با استفاده از آب انجام می شود.

شستشو با آب نیازمند فشار قوی آب و همچنین مصرف کمتر آب است. اما چطور این موارد انجام شود؟! کارواش سرشلنگی یا نازل کارواش خانگی از جمله تجهیزاتی است که با تکنولوژی طراحی و تولید خود موجب افزایش فشار آب و همچنین کاهش مصرف آب خواهد شد.
بسته بندی کارواش سرشلنگی در وکیوم بوده و دارای 4 قطعه شامل نازل، کوپلینگ و 2 عدد اتصال می باشد. نوع طراحی نازل کارواش بصورت فشنگی در یک سر و رزوه دار در قسمت دیگر می باشد.

قسمت بالای آن بصورت 360 درجه قابل چرخش می باشد و بصورت 3 حالت آب را به بیرون با فشار زیاد پرتاب می کند. مقاومت این کارواش خانگی شلنگی بسیار بالا بوده و زنگ نمی زند.
کارواش سرشلنگی براحتی به هر نوع شیلنگی متصل می شود و با توجه به فشار آب می تواند آلودگی ها را از هر سطحی در کوتاه ترین زمان کم کند.

تفاوت کارواش خانگی و صنعتی

همانطور که اشاره شد کارواش خانگی مناسب تمیز کردن محیط های کوچک است. اما کارواش صنعتی همانطور که از نام آن نیز مشخص است، کاربردهای گستره تری دارد و جهت تمیز کردن و شستشوی محیط های وسیع تر مانند کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. اما تفاوت کارواش خانگی و صنعتی تنها به همین مورد خلاصه نمی شود و در واقع تفاوت این دو مدل در قطعات به کار رفته در آن ها می باشد.

موتور

از فاکتورهای مهم در انتخاب ابزارالات موتور آن هاست. از تفاوت های اصلی کارواش خانگی و صنعتی نیز در موتور این دو می باشد. موتور استفاده شده در کارواش خانگی از نوع کلکتوری است و می بایست در محیط هایی از آن استفاده شود که فشار زیادی به موتور دستگاه وارد نشود؛ چرا که در صورت استفاده نامناسب و بیش از حد، موتور به شدت داغ شده و دچار آسیب می شود.

موتور تعبیه شده در کارواش های صنعتی از نوع القایی بوده و امکان شستشو در طولانی مدت و به صورت مدوام را برای کاربر فراهم می کند. از دیگر موارد فرق این دو می توان به جنس قطعات به کار رفته در پمپ و موتور آن ها اشاره کرد. قطعات به کار رفته در کارواش های خانگی معمولا از سرسیلندرهای برنجی با کیفیت متوسط و یا آلومینیومی هستند که تا حدودی از کیفیت پایین تری برخوردارند. این در حالی است که کارواش های صنعتی مجهز به سرسیلندر برنجی با درجه کیفیت بالایی می باشند.

همچنین مواد به کار رفته در پیستون کارواش های خانگی و صنعتی نیز تفاوت هایی با یکدیگر دارند، به این صورت که در کارواش های صنعتی جنس پیستون از سرامیک است و در هنگام تماس با آب دچار سایش نخواهد شد. دلایل ذکر شده در تفاوت موتور کارواش های خانگی و صنعتی بیانگر این است که استفاده از کارواش صنعتی در کارهای حجیم و طولانی مدت مناسب است زیرا آسیبی به موتور القایی آن وارد نخواهد شد.

شلنگ

جنس شلنگ از دیگر تفاوت کارواش خانگی و صنعتی است. با وجود اینکه در هر دو نوع کارواش ها از شلنگ فشار قوی استفاده شده است اما جنس شلنگ ها در مدل صنعتی از بافت مستحکم فولاد بوده که قابلیت عبور جریان آب را با فشار بالا داشته و همچنین مقاومت زیادی در برابر شرایط مختلف دارند.

در حالی که جنس این شلنگ فشار قوی در کارواش خانگی لزوما از بافت فولادی نمی باشد. بافت فولادی در شلنگ کارواش صنعتی باعث شده تا در هنگام عبور وسایل نقلیه سنگین از روی آن دچار آسیب و قطع و وصل شدن آب نیز نشود.

وزن

مورد دیگری که می توان در تفاوت کارواش خانگی و صنعتی به آن اشاره کرد، وزن آن هاست که البته این مورد دور از انتظار نخواهد بود. کارواش های صنعتی از وزن بیشتری نسبت به کارواش های خانگی برخوردارند و حداقل وزنی برابر با ۲۰ کیلوگرم دارند، در حالیکه کارواش های خانگی دارای وزنی سبک تر و حدود ۵ کیلوگرم دارند. بنابراین حمل و نقل نوع خانگی کارواش ها بسیار راحت تر خواهد بود.

شاسی و بدنه

جنس بدنه یا شاسی تفاوت دیگر این دو نوع کارواش است. با توجه به این که کارواش صنعتی در محیط های صنعتی استفاده می شود لازم است دارای بدنه ای مقاوم تر باشد؛ بنابراین بدنه آن از فلز با مقاومت بالاست. اما جنس به کار رفته شده در کارواش های خانگی از پلاستیک است و به همین دلیل بدنه ضعیف تری نسبت به کارواش صنعتی دارد.

تنظیم فشار

گیج فشار یا فشارسنج از دیگر تفاوت کارواش خانگی و صنعتی است و کارواش های صنعتی برخلاف مدل خانگی مجهز به فشارسنج هستند و به همین دلیل امکان کنترل و کم و زیاد کردن قدرت فشار فراهم می شود. با بیشتر شدن قدرت فشار، دبی خروجی آب نیز افزایش می یابد.

جمع بندی

در واقع کارواش خانگی در مواردی مانند شستشوی درب و دیوار ساختمان، حیاط، دوچرخه، خودرو و … کاربرد دارد و کارواش صنعتی در صنایع مختلف نفت، پتروشیمی، ساختمانی، غذایی و … برای انجام کارهایی نظیر حذف لایه های نامطلوب، رسوب زدایی، رنگ بری، جرم بری و از بین بردن رنگ های پوسیده مورد استفاده قرار می گیرد. اکنون می توانید با توجه به نوع کاربری و میزان استفاده ای که از کارواش دارید، گزینه مورد نظر و متناسب با کار خود را انتخاب نمایید.

مراحل شستشوی خودرو

بعد از اینکه ابزارهای موردنیازتان را تهیه کردید، لازم است که بهترین روش شستن ماشین را بشناسید. در ادامه قدم به قدم با شما از ترفندهای شستن خودرو صحبت خواهیم کرد:

۱. بهترین هوا و بهترین ساعت روز را برای شستشو انتخاب کنید

باران برای هر کسی که خودروی خودروی خود را به‌تازگی شسته است، به نوعی کابوس محسوب می‌شود، اما شستن خودرو در یک روز ابری در واقع بسیار بهتر از شستن آن زیر نور مستقیم خورشید است. گرمای خورشید می‌تواند باعث شود نتیجه مطلوبتان را نگیرید چون با تابش مستقیم آفتاب به مواد شوینده‌ای که روی سطح ماشین ریخته‌اید، قبل از اینکه فرصت شستن ماشین را پیدا کنید، آب تبخیر می‌شود و مواد شوینده روی بدنه خشک می‌شوند. از طرفی اگر میان شستن و خشک کردن فاصله بیفتد، رد آب روی بدنه خواهد ماند.

صبح زود یا عصر و هوای ابری بهترین زمان برای شستن ماشین است. اگر در روز آفتابی تصمیم به شستشوی خودرو گرفته‌اید، بهتر است این کار را در سایه انجام دهید.

۲. شستن را شروع کنید

قبل از هرکاری باید خاک روی ماشین را پاک کنید. بهتر است از یک شیلنگ بلند به همراه اتصالات پرفشار آب استفاده کنید. البته باید مراقب باشید که استفاده از واشرهای پرفشار، می‌تواند به جلا و رنگ خودرو آسیب برساند.

برای شستن ماشین از سقف شروع کنید و با حرکت به سمت پایین، رکاب و پشت سپرها را هم بشویید.

بهترین کار برای تمیز کردن لبه درب‌ها استفاده از اسفنج و یا حوله است. اگر لکه‌های سرسختی مانند لکه قیر، حشرات خشک‌شده یا شیره درخت روی بدنه وجود دارد، به پاک‌کننده سخت‌تری نیاز دارید. اگر برای از بین بردن چنین لکه‌هایی از پاک‌کننده‌های قوی استفاده کردید، ضروری است که نقاط آسیب‌دیده را به‌طور کامل تمیز کنید و جلا دهید.

۳. شامپو بزنید

در این مرحله نوبت به شامپو می‌رسد. یادتان باشد که اصلا از مایع ظرفشویی برای تمیز کردن ماشین استفاده نکنید. مواد به کار رفته در این شوینده‌ها می‌توانند باعث از بین رفتن محافظ رنگ و آسیب به آن می‌شود.

از شامپوی مخصوص ماشین استفاده کنید. در یک سطل مخلوطی از آب گرم و مقدار مناسبی از شامپو بسازید و شستشوی خودرو را از سقف شروع کنید.

۴. ماشین را خشک کنید

اهمیت این مرحله هم به‌اندازه مرحله شستشو است. اگر مطمئن شوید که لکه آبی روی بدنه خودرو باقی نمانده، می‌توانید با اطمینان بگویید که نتیجه کار عالی از آب درآمده است. با اینکه پارچه‌های میکروفایبر بهترین روش برای خشک کردن بدنه خودرو محسوب می‌شوند، اما در صورت وجود هرگونه کثیفی روی آن‌ها، خطر خراش افتادن روی رنگ وجود دارد.

استفاده از چرم، ترجیحاً طبیعی بهترین گزینه برای خشک کردن ماشین است. برای استفاده قدری آن را مرطوب و بدنه خودرو را خشک کنید.

اگر احساس می‌کنید که باز هم ممکن است قطرات پنهایی وجود داشته باشند که هنگام حرکت روی بدنه رد می‌اندازند، از سشوار برای دمیدن هوای گرم اطراف دستگیره‌ها و چراغ‌ها استفاده کنید.

۵. پولیش بکشید

استفاده از اسفنجی ظریف بهترین راه برای واکس زدن به بدنه است. اسنفج، واکس را به‌طور یکنواخت در سراسر بدنه پخش می‌کند.

برای این کار  اسفنج را به نرمی روی بدنه بکشید و اجازه دهید خشک شود. سپس از پارچه‌ای نرم برای براق کردن آن استفاده کنید.

۶. سراغ پنجره‌ها بروید

بهترین روش شستن ماشین این است که در انتهای کار سراغ پنجره‌ها بروید. برای پاک کردن پنجره‌ها می‌توانید از انواع شیشه‌شورهایی که در بازار وجود دارند استفاده کنید. اما خودتان می‌توانید در خانه محلول شیشه‌شور بر پایه سرکه بسازید.

پس از پنجره‌ها می‌توانید چراغ‌ها را بشویید. درنهایت از محلول ضد باران یا پوشش ضد بخار که به بهبود دید کمک می‌کند استفاده کنید.

۷. چرخ‌ها را فراموش نکنید

برای تمیز کردن لاستیک‌ها و بدنه بیرونی رینگ می‌توانید از کف تمیزکننده معمولی استفاده کنید، اما برای گرد و غبار و ذرات ناشی از ترمز، به پاک‌کننده اختصاصی چرخ‌های آلیاژی نیاز دارید.

پس از تمیز کردن می‌توانید با استفاده از واکس، از جمع شدن گرد و غبار ترمز روی آنها جلوگیری کنید تا چرخ‌ها درخشان به‌نظر برسند.

۸. تزئینات بیرونی را برق بیندازید

بیشتر ماشین‌های مدرن برای سپر، دستگیره‌ها و بال عقبی از رنگ‌هایی با کدهای متفاوت استفاده می‌کنند. اما اگر خودروی قدیمی دارید احتمالاً از پلاستیکی سیاه برای پوشاندن این بخش‌ها استفاده شده است.

جدا از محصولات تخصصی برای محافظت و زیبایی تزئینات بیرونی، می‌توان برای تمیز کردن و برق انداختن قسمت‌های بیرونی از بیشتر براق‌کننده‌های لاستیک استفاده کرد.

۹. سراغ کابین داخلی بروید

برای تمیز کردن خودرو باید صندلی‌ها را حرکت دهید تا بتوانید کاملاً تمام سطح کف را تمیز کنید. البته اگر خودروی قدیمی دارید که صندلی‌های آن از نوع برقی نیستند، می‌توانید صندلی را به راحتی جدا و بدون مزاحمت تمام کف خودرو را تمیز کنید.

هرگز کف ماشین را فراموش نکنید. حتماً آن را با آب و شوینده‌ها بشویید. با باریک‌ترین سری جاروبرقی، درزهای تمام اتصالات را تمیز کنید.

سپس با استفاده از دستمال‌ مرطوب گرد روی سطح داشبورد و درب را بگیرید.

۱۰. زیر کاپوت را تمیز کنید

اگر تمام قسمت زیر کاپوت را بشویید، ممکن است به کامپیوتر خودرو آسیب برسانید. استفاده از فشار آب زیاد در این قسمت می‌تواند به قطعات خودرو آسیب بزند. برای تمیز کردن شیلنگ‌ها و کابل‌های با روکش لاستیکی، از اسپری سیلیکونی استفاده کنید.

تمام! شما خودرویتان را به بهترین روش ممکن شسته و تمیز کرده‌اید.

۸ ترفند برای اینکه خودرو را بیشتر برق بیندازید

ترفندهای زیر می‌توانند به شما در پیاده‌سازی بهترین روش شستن ماشین کمک کنند:

  1. از برس‌های آرایشی برای تمیز کردن دریچه‌های تهویه استفاده کنید.
  2. برای براق شدن داشبورد می‌توانید مقداری روغن زیتون روی دستمال میکرو فایبر بریزید و از آن برای براق کردن استفاده کنید.
  3. برای درخشندگی عالی داخل خودرو از لانولین استفاده کنید. لانولین ماده‌ای چرب شبیه وازلین است که از پشم و غدد چربی حیوانات، مخصوصا گوسفند، به دست می‌آید. می‌توانید با جستجو در عطاری‌ها و فروشگاه‌های محصولات آرایشی و بهداشتی، به سادگی لانولین پیدا کنید.
  4. برای تمیز کردن چراغ‌های ماشین، از مقداری خمیردندان روی مسواک استفاده کنید.
  5. پس از تمیز کردن برف‌پاک‌کن، مقداری الکل روی آنها بزنید تا از لک انداختن روی شیشه جلوگیری کنید.
  6. به جای استفاده از شیشه‌شور، می‌توانید از مخلوط آب و سرکه انگور برای تمیز کردن شیشه‌ها استفاده کنید.
  7. اگر برای پاک کردن پنجره‌ها حوله مخصوص در دسترس ندارید، می‌توانید از دستمال کاغذی استفاده کنید.
  8. برای از بین بردن لکه‌های داخل خودرو می‌توانید از شوینده لباس استفاده کنید.

برای مشاهده تست و ویدیو کارواش اینجا کلیک کنید و وارد شید.

کارواش سرشلنگی پک کامل همراه سری اضافه و بست فلزی (جدید ترین مدل کارواش)

قیمت و خرید کارواش سرشلنگی پک کامل فروشگاه پژان

قیمت کارواش سرشلنگی بسیار مناسبه و این وسیله بسیار مقاومه.برای اطلاع از قیمت و خرید کارواش سرشلنگی پک کامل اینجا کلیک کنید.

درباره فروشگاه پژان

فروشگاه ابزار پژان، یکی از بزرگترین فروشگاه های فروش انواع ابزار آلات ساختمانی و انواع دستگاه های صنعتی و انواع وسایل کوهنوردی

، کوله پشتی ، چادر های مختلف ، کیسه خواب ، زیر انداز ، چراغ های چادر و کمپینگ ، شلوار و نیم زیپ های زنانه و مردانه ، جارو شارژی و فندکی ، کمل بک ، کفش کوهنوردی و سنگ نوردی و طبیعت گردی و روزمره ، چاقو و ابزار همه کاره ، صندل های مردانه و زنانه ، و هر چیزی که در کوهنوردی نیاز باشد می باشد.

تمامی محصولات به صورت کاملا تضمینی به مشتریان عزیز ارائه می گردد. می‌توانید قبل از خرید نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشید و در مورد محصول مورد نظر خود مشاوره دریافت کنید و از خریدتان از فروشگاه ابزارآلات ساختمانی پژان لذت ببرید.

کارواش سرشلنگی چیست ؟

برای مشاهده تمامی محصولات فروشگاه پژان میتوانید به صفحه ی اصلی مراجعه بفرمایید.

فروشگاه ابزار پژان، تمام محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و همراه با گارانتی بازگشت وجه به مشتریان عزیز ارائه می نماید. می‌توانید شرایط ذکر شده در بخش سوالات مشتریان را مطالعه فرمایید.

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • پشتیبانی عالی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته
  • بازگشت وجه در صورت عدم رضایت
  • ضمانت اصالت کالا
  • تحویل سریع در کمترین زمان ممکن
دسته‌بندی کارواش سرشلنگی
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا ما رو فالو کنید
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت